7.3.2011

19v

Image and video hosting by TinyPic

Perjantaina tosiaan kävin äidin kanssa Huittisissa, ja äiti osti mulle Jyskistä lahjaksi tuollaisen mustan MAUI-lipaston, jota pidän yöpöytänä. Käväistiin myös Seppälässä, ja löysin pitkästä aikaa uusia vaatteita

Image and video hosting by TinyPic

Musta bikermallinen takki 7€.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Puuterinvärinen pitsimekko taisi myös maksaa sen 7€.

Image and video hosting by TinyPic

Vihreä takki, 7€ myöskin.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Laukku 5€, vyö 3€ ja huivi 3€.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Lauantai-iltana mulle tuli viitisentoista vierasta, ja sain ylikivoja lahjoja -mm. seksikkään kruunun ja sen kanssa kuuluvat korvakorut, joita mun piti sitten koko illan ajan pitää. Mulla oli tarjottavana cocktailtikkuja, mokkapaloja, patonkia ja jotain pientä suolaista. Ehdin tehdä kaksi salaattiakin, mutta en sitten muistanutkaan laittaa niitä tarjolle.
Tein jonkun hedelmäisen boolinkin, ja omasta mielestäni se oli ihan hirveän pahaa, mutta kyllä sekin tuli illan aikana juotua loppuun.

Image and video hosting by TinyPic

Ilta oli kaikin puolin oikein mukava. Vähän ennen kahtatoista osa porukasta (minä mukaanlukien) lähti Euraan Osmantupaan, ja sielläkin oli melko railakasta.

Image and video hosting by TinyPic

Onnistuin mm. pilaamaan baarikenkieni korot.

Image and video hosting by TinyPic

Koko eilinen päivä meni Aleksin kanssa koomaillessa, ja mulla on edelleen hieman heikohko olo.

Image and video hosting by TinyPic

Mulla oli päällä tuo Seppälästä syksyllä ostettu vetskarimekko, verkkosukkahousut ja uusi bikertakki.

Image and video hosting by TinyPic

Mitä mä teen tässä?
Ikääntyminen on rankkaa ja tulee helvetin kalliiksi, en suosittele!

10 kommenttia:

  1. Siis mitä, oliko seppälässä jotkut 7e päivät, miksen mä koskaan löydä noin halvalla vaatteita! :D Edes kirppareilta. Ja onnea synttäreiden johdosta, mut oon aina kuvitellut että oot minua ainakin kaksi vuotta vanhempi o__o

    VastaaPoista
  2. Ginia: Jotain alennusmyyntijuttuja noi oli, toki valikoima riippuu ihan liikkeestä.
    Kiitos! Hmm ai, hämmentävää o_O

    VastaaPoista
  3. Toi kaikki sininen stuff mitä oot ostanu.. luv it. Oot upee. :3

    VastaaPoista
  4. Aww oot ollu hirveen sievänä<3

    VastaaPoista
  5. ootpa ollut seksikkäänä, grauh ;)

    VastaaPoista
  6. Demonilesboankka: Jep, nam :) Kiitos paljon!

    Leena: Hihi kiitos :) <3

    Anonyymi: No grr ;>

    VastaaPoista
  7. Kokeilepas ehjätä nuiden kenkien korot permanenttitussilla. :D Itsellä käy jatkuvasti noin ja ihan ok jälkeä olen tussilla saanut aikaseksi. :)

    VastaaPoista
  8. Ms little black riding hood: Kiitti vinkistä, pittääpi koittaa :)

    VastaaPoista
  9. Olette söpö pari! :)

    VastaaPoista
  10. Anonyymi: Hihi kiitos :>

    VastaaPoista

Asiallisesti, kiitos :)